Friday, October 22, 2010

My leg pain again~ quite some time not pain liao..but yesterday after playing badminton then pain again..haiz~ watz the problem le..doctor said no problem but why it will always pain de le?? haiyo..

明天不懂是什么好日子。。酱多人结婚。。我的同学明天就有三个人要去当伴娘叻。我明天也要去当我阿姨的伴娘。。haiz~ 很不想~ 又不懂要怎样拒绝。我没有当过,不知道要怎样的。而且,我的黑眼圈很深叻~明天新娘的后面跟着一只熊猫。熊猫会抢掉新娘的风头,酱不好吧?! 很累~ 明天加油咯 我的人生旅程有多了一项纪录。不错!加油~ …………

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...